söndag 17 juli 2011

Lite om starten av denna blogg

Hej på er alla där ute.

Nu är det poppis att blogga och mina nära och kära har pockat och lockat att jag ska ha en blogg.
Här är den nu.

Ni kommer nog att få en del att fundera och undra över men ni kommer nog mest att tycka det är mycket inspirerande med min trädgård och växt odlingar.


Först ut, min lilla familj som tillhör en del av hackordningen i min vardag.
Varför inte prova om du har en trädgård, det är rogivande att se hur enkelt livet 
egentligen är när man studerar deras familjebeteende.
Män av denna sorten är mycket chevalereska och uppvaktande och det är kanske nåt att ta efter.
 Tuppen provsmakar maten först och känner att den är god och ätbar innan han bjuder sin fru och barn under ett kallande läte - gott gott gott gott gott.



Framgång förutsätter mödosamt arbete.

3 kommentarer:

  1. Så var du med blogg och allt verkar fungera - kul! MB

    SvaraRadera
  2. Ja, de är härliga, höns, men om man icke har någon, som kan fodra dem, när man i bland måste bort, bliver det omöjligt. - Finns nog icke en pensionat för hönor?

    I år fick bulldozer tillbringa två veckor i kattpensionat, i ett rum på 1 1/2 m2, han var tjock och rund, när jag hämtade honom. - Sådan går det, når man rör sig för lite.

    SvaraRadera
  3. Fina höns Dvärgkochin? kul att du kan ha dina fritt i trädgården, själv måste jag ha mina i hönsgård eftersom jag har hund. Här måste jag kika runt lite.. Kram Hatty

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...