fredag 2 november 2012

Hemlig

Jag har ett hemligt rum i trägården, ett rent grönt och skönt rum men utan blommor.
Golvet är av gräs och väggar av liguster, och taket en stor skyddande lind som böjer sina grenar ner så jag kan känna dess väldoftande blommor. Stopp, nu kan jag inte säga mer för då kanske ni hittar den halvmeter smala ingången när ni kommer hit och då blir det inget hemligt rum längre.
 Därför får ni ingen bild heller så då visar jag en namnlös ros från rosinventeringen POM istället.....lite hemlig är den ju också och otroligt charmerande tycker jag.



  Nog med hemligheter här ifrån, men vill ni ändå se och läsa om fler så titta in hos
Hélenas Blommiga fredag
  Bland Rosor & Bladlöss
 
Vivian

8 kommentarer:

  1. En väl bevarad hemlighet...=)

    Trevlig helg !

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  2. Bara en liten glutt. En liiiiitttenn pytteglutt av öppningen, liiiite? ;-) Trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Inte utan att man blir nyfiken på hemliga rummet med den beskrivningen.
    Kram Meta

    SvaraRadera
  4. Men..Så kan du väl inte göra? Det kändes riktigt orättvist att inte få mer... ;)

    Men OK det är ju ingen hemlis om du visar!

    Veronica

    SvaraRadera
  5. Jomen, bara liiite kunde vi välan fått se ;-) Ha en skön helg
    Lisa/Lisas trädgård

    SvaraRadera
  6. Vilken charmig ros, som så många andra i rosinventeringen. Härligt med ett hemligt rum!
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  7. Ditt hemliga rum låter så spännande. Väldigt vacker ros.

    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...